-
loading
Solo con imagen

Goal is to take

Listado top ventas goal is to take

Sevilla (Sevilla)
JULIE DRISCOLL, BRIAN AUGER & THE TRINITY (SINGLE) TAKE ME TO THE WATER AÑO 1969 JULIE DRISCOLL, BRIAN AUGER & THE TRINITY (SINGLE) TAKE ME TO THE WATER AÑO 1969 JULIE DRISCOLL, BRIAN AUGER & THE TRINITY (SINGLE) TAKE ME TO THE WATER AÑO 1969   SE CONTESTARAN TODAS LAS PREGUNTAS Y SE COLGARAN FOTOS COMPLEMENTARIAS EN CASO DE SER SOLICITADAS EL ENVIO SE REALIZARA POR CORREO CON ENTREGA EN DOMICILIO.    NOTA:  "EL CONTENIDO DISCOGRAFICO DE ESTA PAGINA ESTA EN CONSTRUCCION, PERMANENTEMENTE SE IRAN INCORPORANDO LOS MILES DE TITULOS QUE HAY DISPONIBLES.".   All questions will be answered and we also upload complementary pictures in case of demands The whole music content is under construction. We are permanently including miles of new avaliable titles.
Ver producto
Lleida (Lleida)
Wings Back To The Egg De vuelta al Huevo 10C 268 062799 Cassette, SPAIN 1979 PRECINTADO / SEALED Wings Back To The Egg De vuelta al Huevo 10C 268 062799 Cassette, SPAIN 1979 PRECINTADO / SEALED ★★★ TARIFA 2021 ★★★   ★★★ CONDICIONES DEL VENDEDOR / CONDICIONS DEL VENEDOR / SELLER CONDITIONS★★★   ENVÍO GRATIS POR COMPRAS SUPERIORES A 150€ (PAGO POR TRANSFERENCIA O BIZUM)   ESPAÑA: ORDINARIO PENÍNSULA 12"/LP/CD/7"............................3,50€ (bajo responsabilidad del comprador, no habrá devoluciones por extravío ni por deterioro del paquete).    ORDINARIO BALEARES  12"/LP/CD/7"............................4,00€ (bajo responsabilidad del comprador, no habrá devoluciones por extravío ni por deterioro del paquete).   CERTIFICADO PENÍNSULA 1 LP/12"/LP/CD/7"...................5,30€     A PARTIR DE 2 O MAS LP/12"/LP/CD/7".…..  6,50€  TARIFA PLANA SIN LÍMITE DE ARTICULOS O PESO   1 CASSETTE......................... 4,90€   CERTIFICADO CANARIAS 1 12"/LP/CD/7".........................6.45€ 1 CASSETTE...........................4.90€   ***************************************************************************************************************************   EUROPE 1       12"/LP/CD/7"................11.30€ 2- 4   12"/LP/CD/7" ..............15.95€ 5-10 12"/LP/CD/7"................19,90€   1 CASSETTE..........................6,90€   ***************************************************************************************************************************   WORLD 1 12"/LP/CD/7".....................15.20€ 2 12"/LP/CD/7".....................26.85€ 3 12"/LP/CD/7".....................28.20€ 4 12"/LP/CD/7".....................30.20€ FOR MORE ASK BEFORE, THANKS 1 CASSETTE.........................7.90€   ★★★ IMPORTANTE ★★★   -Compra mínima 7€. -Antes de hacer el pedido preguntar por la disponibilidad del articulo. -Si no está satisfecho con el artículo recibido póngase en contacto con nosotros. -Aceptamos pagos por transferencia bancaria, Bizum, Paypal o en metálico. En caso de desacuerdo sobre el estado manifestado en la descripción del artículo, en caso de devolución, que siempre acepto, se seguirá el siguiente orden: a) Recepción por mi parte del artículo en cuestión. b) A continuación procederé a reintegrar la suma pagada inicialmente por el comprador, es decir, el valor del artículo más los gastos de envío. Los gastos del correo de devolución van a cuenta del reclamante. Es decir, la operación global se salda con la pérdida por parte de cada uno de los gastos de un envío de Correos. c) Estas cláusulas, lo manifestado en los apartados anteriores, me parecen lo más equitativo para zanjar una discrepancia. El que no la comparta es preferible que se abstenga de comerciar conmigo. Muchas Gracias   ★★★ ANNOUNCEMENT★★★   -Minimum purchase 7€. -Before placing an order, ask if the article is available. -If you're not satisfied simply write us an email and we take it back. -buyers from Australia ask before.   In case of disagreement about the state expressed in the description of the article, in case of return, which I always accept, select the following order: a) Reception by me of the article in question. b) Next, the amount paid by the buyer will be refunded, that is, the value of the item plus shipping costs. The costs of the return mail go to a claimant's account. That is, the overall operation is settled with the loss by each of the expenses of a post. c) These clauses, as stated in the previous sections, seem to me the most equitable to settle a discrepancy. Who does not share it is preferable to refrain from trading with me. Thank you so much.  
Ver producto
Barcelona (Barcelona)
POLICE - EVERY BREATH YOU TAKE, THE SINGLES POLICE - EVERY BREATH YOU TAKE, THE SINGLES Lista de Títulos Roxanne 3:10 Can't Stand Losing You 2:47 Message In A Bottle 4:49 Walking On The Moon 5:01 Don't Stand So Close To Me '86 4:48 De Do Do Do De Da Da Da 4:07 Every Little Thing She Does Is Magic 4:20 Invisible Sun 3:43 Spirits In The Material World 2:57 Every Breath You Take 4:12 King Of Pain 4:57 Wrapped Around Your Finger 5:13
Ver producto
Mieres-Asturias (Asturias)
atomic rooster this is (brain-1974) og aleman excelente estado atomic rooster this is (brain-1974) og aleman excelente estado PUNTUACION  DESCRIPCION  SISTEMA INTERNACIONAL 10 SSTodavía precintado  “ 9  M+  Nuevo, La portada está perfecta y el vinilo está reluciente y sin signos de uso  disco o una tapa sin ningún tipo de uso.   8“ M vinilo sin precintar con poco uso practicamente sin usar  La tapa luce como nueva, sin ningún tipo de marcas, ni stickers, ni escrituras. “ 6  EX ” La portada puede mostrar ligeras rozaduras por el uso, pero son mínimas. Pueden observarse marcas muy finas en su superficie del vinilo.  7  EX+portada casi nuevo vinilo antiguo muy bien coservado casi no se aprecia uso excelente condicion  disco o una tapa sin ningún tipo de uso. Es un estado pocas veces utilizado por la dificultad de encontrar discos usados sin ningún tipo de desgaste Coleccionable  “4  VG ” La portada muestra señales como rozaduras, marcas, descosidos en los lomos, etc.el vinilo presenta marcas.5  VG+ portada presenta pequeñas señales vinilo presenta marcas finas   puede tener ruidos intermitentes al reproducir círculo alrededor de la tapa ringwear, 3 VG- vinilo presenta muchas marcas bastante uso ruido de fondo  portada rota humedad descosido grande etc  “2 G ” en mal estado.1 G- muy mal estado puede que este roto rayado ondulado incompleto Todos los códigos anteriores pueden ir seguidos de los signos + y -, indicando variaciones entre dos grados (CC)esquina cortada(Dj) disco promocional disc jockey  imp disco de importacion (promo copia) promocional radio etc(Q) sonido  quadrofonico(2nd) pr segunda impresion(lbl9 label sello galleta impresion (7 pulgadas)single o e.p(10 pulgadas) tamaño medio disco (12pulgadas) lp maxi long play larga duracion (s) stereo (m)mono(sm) stereo mono (ang)original (re) redicion (og)original (gatefold) doble carpeta  círculo alrededor de la tapa ringwear  EXC VINILO ESCASO R1 RAREZA TIPO 1 R2 RAREZA TIPO 2 RAREZA TIPO  3 RAREZA TIPO 4 RAREZA TIPO 5 LIMITE COPIAS ACETATOS PROMO  atomic rooster this is (brain-1974) og aleman PROGUESIVO INGLES ROCK HIERBA excelente estado RIGINAL 12" VINYL - LP / 33UpM/tours/rpm ATOMIC ROOSTER -  THIS IS Rare German Release on BRAIN (BLACK) Zweitausendeins/2001 Edition Vincent Crane, Chris Farlowe                                                                                                  Label: Brain / Metronome / 2001, Nr.: Stereo 200.151 Made/printed/manufactured in Germany, Jahr / Released / VÖ: 1974  Vinyl  : ex+ Cover : ex+ Label  : ex+ Titel/Tracks: 10 Time take my life Stand by me Little bit of inner air Don't know what went wrong Never to lose Breathless Space cowboy People you can't trust All in Satan's name Close your eyes
Ver producto
Zaragoza (Zaragoza)
THE BEATLES 4CD BOX SET * GREATEST HITS IN CONCERT 1962-'65 * Caja precintada!! THE BEATLES 4CD BOX SET * GREATEST HITS IN CONCERT 1962-'65 * Caja precintada!! Edición muy limitada con grabaciones históricas de The Beatles desde 1965 a 1965.  Contiene 4 discos en formato digipack. Una gran pieza de coleccionismo. Grabaciones algunas con sonido de la época, sin filtrar. Editado por el sello checoslovaco Coda Records. Actualmente muy difícil de encontrar.  Caja precintada de fábrica.  CD 1 The Lost Decca Audition Tapes  1 Money (That's What I Want) 2 Till There Was You 3 To Know Her Is To Love Her 4 Take Good Care Of My Baby 5 Memphis Tennessee 6 Sure To Fall In Love With You 7 Crying, Waiting, Hoping 8 Love Of The Loved 9 September In The Rain 10 Besame Mucho 11 Pete Best - The Decca Sessions 12 Pete Best - Recording Love Me Do 13 Love Me Do (With Ringo Starr) 14 Till There Was You (With Ringo Starr) 15 Memories With Pete Best 16 My Bonnie  CD 2 The Lost Abbey Road Tapes 196'64  1 Love Me Do 2 P.S. I Love You 3 There's A Place (Take 2) 4 I Saw Her Standing There (Takes 6 & 10) 5 Misery (Take 6) 6 Thank You Girl (Takes 4 & 12) 7 Don't Bother Me (Take 10) 8 Hold Me Tight (Take 28) 9 A Hard Day's Night (Take 7) 10 I'm A Loser (Take 8) 11 What You're Doing (Take 11) 12 She's A Woman (Take 2)  CD 3 The Lost Bbc Tapes And Much More  1 I Saw Her Standing There 2 Misery 3 Too Much Monkey Business 4 I'm Talking About You 5 Please Please Me 6 Hippy Hippy Shake 7 She Loves You 8 Twist And Shout 9 From Me To You 10 I'll Get You 11 She Loves You 12 Twist And Shout 13 I Want To Hold Your Hand 14 This Boy 15 All My Loving 16 Seventeen (Harmonica Version) 17 The One After 909 (Take 1) 18 Catwalk (Take 1) 19 Twist And Shout 20 Can't Buy Me Love 21 If I Fell 22 A Hard Day's Night  CD 4 New York, Miami And Philadelphia  1 All My Loving 2 Till There Was You 3 She Loves You 4 I Saw Her Standing There 5 I Want To Hold Your Hand 6 She Loves You 7 This Boy 8 All My Loving 9 I Saw Her Standing There 10 From Me To You 11 I Want To Hold Your Hand 12 Twist And Shout 13 You Can't Do That 14 All My Loving 15 She Loves You 16 Things We Said Today 17 Roll Over Beethoven 18 Can't Buy Me Love 19 If I Fell 20 I Want To Hold Your Hand 21 Boys 22 A Hard Day's Night 23 Long Tall Sally  Blackpool And Paris 196'65  1 A Hard Day's Night 2 Things We Said Today 3 You Can't Do That 4 If I Fell 5 Long Tall Sally 6 I Feel Fine 7 I'm Down 8 Act Naturally 9 Ticket To Ride 10 Yesterday 11 Help! 12 Twist And Shout 13 She's A Woman 14 I'm A Loser 15 Can't Buy Me Love 16 Baby's In Black 17 I Wanna Be Your Man 18 A Hard Day's Night 19 Everybody's Trying To Be My Baby 20 Rock 'N' Roll Music 21 Ticket To Ride 22 Long Tall Sally  Australia & Japan  1 I Saw Her Standng There 2 You Can't Do That 3 All My Loving 4 She Loves You 5 Till There Was You 6 Roll Over Beethoven 7 Can't Buy Me Love 8 This Boy 9 Twist And Shout 10 Long Tall Sally 11 Rock 'N' Roll Music 12 She's A Woman 13 If I Need Someone 14 Day Tripper 15 Baby's In Black 16 I Feel Fine 17 Yesterday 18 I Wanna Be Your Man 19 Nowhere Man 20 Paperback Writer 21 I'm Down 
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Welcome to this nightmare - Do not put this book down. The author is dead serious - your life could depend on it. I'm risking everything by telling you - but you need to know. Strap yourself in for the thrill ride you'll want to take again and again! From Death Valley, California, to the woods of the New York City subway system, you're about to take off on a heart-stopping adventure that will blow you away. Your faithful companions - Max, Fang, Iggy, Nudge, the Gasman and Angel. Six kids who are pretty normal in most ways - except that they're 98% human, 2% bird. They grew up in a lab, living
1 €
Ver producto
Barcelona (Barcelona)
FISCHER Z - GOING RED FOR A SALAD (THE UA YEARS) VINILO ORIGINAL PRIMERA EDICION EMI ENGLAND 1990 FISCHER Z - GOING RED FOR A SALAD (THE UA YEARS) VINILO ORIGINAL PRIMERA EDICION EMI ENGLAND 1990 En una época en la que muchas bandas resultaban inclasificables, Fischer Z destaca por su particular estilo a medio camino entre el Punk, el Reggae y la New Wave. En Inglaterra se les comparó rápidamente con Talking Heads, pero fue en Alemania y Austria donde este grupo causó furor más que en su tierra natal. Hablar de Fischer Z es hablar, en cierto modo, de su líder y fundador John Watts, un músico intelectual y enigmático que supo combinar melodías pegadizas con letras de marcado carácter psicológico, social y político. El grupo lo forma en 1976 junto a su compañero de estudios Steve Skolnik. Completarían la banda el bajista David Graham y el batería Steve Liddle. Era una época en la que el punk arrasaba con todo en Inglaterra y sin embargo Fischer Z ofrecían algo más. Primero porque John Watts era un tipo muy culto y muy preocupado por los problemas sociales del momento. El estilo de Fischer Z fue rápidamente comparado como decíamos  con Talking Heads o The Police. En 1979 lanzaron su primer disco “Word Salad”, que incluía temas como el que acabamos de oír, y lograron una actuación en directo para el mítico programa musical británico “Top of the Pops”. Esta actuación resulta un desastre y perjudica a las ventas del disco. En 1980 llegará “ So Long ”, probablemente su canción más conocida gracias a la cual todavía conservan cierta fama. A mediados de ese mismo año Skolnik, el teclista, abandona el grupo y éste queda reducido a un trío en el Watts plasta definitivamente todas sus obsesiones. Aquí llegaría su disco más destacado “Red Skies Over Paradise”, un trabajo cuya inspiración reside en la guerra fría y la amenaza nuclear. Otro tema impresionante de este gran disco es “ Berlin ”. Llegados a 1990, su antigua compañía de discos la EMI Electrola Records lanza al mercado un disco recopilatorio bajo el titulo de Going red for a salad (The UA years). Este disco recopilatorio venia a recoger los mayores éxitos de la banda a lo largo de su paso por esta compañía de discos, destacando los mejores temas también de los primeros álbumes de John Watts. Dos años mas tarde de nuevo se vuelve a editar un nuevo disco de la banda bajo el titulo de Destination paradise. Con este trabajo la formación se consolido como una de las mejores de la época, ya que las temáticas de las letras hablaban de lo cotidiano, desde la guerra del golfo hasta canciones de amor en clave de humor. Tras este disco comienzan una nueva y extensa gira mundial, con la única intención de captar nuevo fans. Como mejores temas de estos discos vamos a destacar en primer lugar un tema antiguo llamado Wax dolls, y después los temas nuevos del otro disco titulados Destination paradise, y Will you be there?.   Pistas: 1 – So Long  5:01  2 – Acrobats  2:42  3 – The Worker  3:35  4 – Wax Dolls  2:46  5 – Remember Russia  3:38  6 – Going Deaf For A Living  3:32  7 – Room Service  3:44  8 – Pretty Paracetamol  3:59   9 – Marliese  3:52  10 – You'll Never Find Brian Here  2:10  11 – Berlin  4:34  12 – Battalions Of Strangers  5:06  13 – Bathroom Scenario  3:50  14 – Wristcutters Lullaby  2:49  15 – Crazy Girl  4:27  16 – Limbo  2:15 Fischer-Z were a British rock band formed in 1976 by John Watts and Steve Skolnik at Brunel University. The original line-up consisted of Watts (vocals, guitar), Skolnik (keyboards), David Graham (bass) and Steve Liddle (drums). The band's name is pronounced "fɪʃə zɛd" (fisher zed), a pun on "fish's head" with the "h" dropped, as is usual in many British regional accents. The pun also relies on leaving the "r" unpronounced as in common British non-rhotic accents. Fischer-Z's first hit was "The Worker" from the album Word Salad which firmly established Watts' ability to convey worldly political issues in narrative songs against a background of quirky pop and reggae-influenced music. In an interview in Record Mirror in 1981, Watts put this down to the remix of the song from the album version, which put the emphasis on the keyboards rather than his guitar. Skolnik departed after their second album Going Deaf for a Living, leaving Watts to take over keyboards. Watts' lyrics draw heavily on his experiences of studying clinical psychology and as a mental health care worker. Several songs on their third album Red Skies Over Paradise in 1981, such as "Berlin" and "Red Skies Over Paradise" were about the Cold War and the song "Cruise Missiles" was about the nuclear arms race and the mutual threat of the superpowers with nuclear war. Fischer-Z were more popular in mainland Europe than their native UK, especially in Germany, Belgium, The Netherlands, and Portugal (two top 10 hits and a No. 3 album). Fischer-Z were also successful in Australia, where they achieved two Top 20 hits with "So Long" from the album Going Deaf for a Living and "The Perfect Day" from Reveal.[2] After the album Red Skies over Paradise Watts dissolved the band in mid-1981, deciding his art could not evolve within a band context.
Ver producto
España (Todas las ciudades)
A young messenger. A secret mission. A kingdom in peril. It is the dead of night. Sixteen-year-old Tiuri must spend hours locked in a chapel in silent contemplation if he is to be knighted the next day. But, as he waits by the light of a flickering candle, he hears a knock at the door and a voice desperately asking for help. A secret letter must be delivered to King Unauwen across the Great Mountains - a letter upon which the fate of the entire kingdom depends. Tiuri has a vital role to play, one that might cost him his knighthood. Tiuri's journey will take him through dark, menacing forests,
1 €
Ver producto
Zaragoza (Zaragoza)
THE BEATLES * DECCA TAPES * LP 180g Vinilo transparente * Nuevo THE BEATLES * DECCA TAPES * LP 180g Vinilo transparente * Nuevo 1961. Brian Epstein, mánager de una joven banda de Liverpool, se desplaza a Londres en busca de una compañía discográfica que quisiera dar una oportunidad a unos, por entonces completamente desconocidos, The Beatles. En su vehemente búsqueda trató con casas del renombre de Columbia o Philips Records, pero ninguna accedió a concederles ni tan siquiera una audición, así que mucho menos pudo lograr alguna firma. Sin embargo, el que quedara tan fascinado por Lennon, McCartney, Harrison y Pete Best (primer baterista antes de la llegada de Ringo Starr) cuando acudió una noche a un club de rock de la calle Mathew Street, conocido como The Cavern, no iba a cejar en su empeño por conseguirles, al menos, la posibilidad de que demostraran su talento. Y, finalmente, los Decca Records decidieron brindarles una pequeña oportunidad(posteriormente se supo que fue el propio Epstein quien había pagado al sello discográfico para que les posibilitara el encuentro). Fue entonces cuando el productor Dick Rowe mandó a su asistente Mike Smith a Liverpool para escuchar al grupo, también impresionado por la fe de Epstein, quien decía que “The Beatles llegarían a ser más grandes que Elvis”. Tras oírlos en directo, pactaron la audición para alrededor de veinte días después, el 1 de enero de 1962. Los Beatles decidieron emprender el viaje el día antes y pasar la noche en Londres, y aunque víspera de año nuevo no es buena fecha para viajar Neil Aspinall, compañero y amigo del colegio de McCartney y Harrison que había sido contratado en julio de ese año por la banda como road manager, puso su furgoneta con destino a la capital inglesa. No obstante, sería ese viaje el primer presagio de que la grabación con Decca no estaba destinada a convertirse en un evento que marcara un antes y un después en la historia de The Beatles, o por lo menos no de la forma que esos cuatro jóvenes británicos tendrían en mente en la parte trasera del auto de Aspinall, quien se confundió de trayecto e hizo que la travesía durara aproximadamente diez horas. Al día siguiente se produjo la famosa actuación marcada por varias circunstancias. En primer lugar la duración, ya que los Beatles sólo pudieron tocar durante alrededor de una hora. Además, las canciones que tocaron fueron las que Brian Epstein había decidido previamente, siendo sólo tres de ellas obra de John y Paul (“Like Dreamers Do”, “Hello Little Girl” y “Love of the Loved”). Sin duda uno de los puntos fuertes de en lo que se convertiría posteriormente el Fab Four era la capacidad compositiva del dúo Lennon-McCartney, un elemento que se mostró parcialmente encadenado en los estudios de Decca. El resto de piezas que tocaron fueron covers de hits célebres del momento, destacando el “Memphis, Tennessee” de Chuck Berry y el “Crying, Waiting, Hoping” de Buddy Holly, o canciones más antiguas con arreglos modernos como el “Bésame Mucho” de la mexicana Consuelo Velázquez. Es indudable que el setlist elegido por el mánager del grupo no fue el más acertado, quizás ciertamente conservador dada la naturaleza de todas las pistas, más calmada y pausada que el rock que solían tocar en The Cavern y que sería el germen de lo que se estaba cocinando. Además, como decimos, en la formación aún se encontraba un Pete Best cuya habilidad con las baquetas era bastante limitada y muy por debajo del nivel de los otros tres Beatles. Durante la audición, producida por Mike Smith, surgieron varias discrepancias, ya que la voz de los de Liverpool no era la de siempre, se mostraba dubitativa, y por ello Epstein sugirió cambios sobre la marcha que no resultaron efectivos. El cuarteto volvió a casa a la espera de la respuesta de los ejecutivos de Decca mientras en el estudio se producía ese mismo día otra sesión con The Tremeloes. Dicha respuesta se demoró varias semanas y fue, para decepción de los Beatles, negativa. La discográfica decidió rechazar al grupo alegando que la utilización de la guitarra eléctrica estaba en decadencia y acabaría en desuso, por lo que los grupos que se basaban en ese sonido no triunfarían.Además, Rowe, quien al final tomó la decisión de elegir a The Tremeloes (sin eludir a Mike Smith que influyó enormemente en la decisión puesto que era él quien había escuchado más a ambas bandas), aconsejó a Epstein que se olvidara de ellos, los dejara de lado y se dedicara a producir discos de otras bandas de su ciudad porque “Los Bealtes no tienen futuro en el negocio de la música”. Decca Records y Dick Rowe dejaron escapar la oportunidad de tener en sus filas a la que se convertiría en la banda más grande del mundo, aunque el propio McCartney declaró que pese a que en su momento su opinión era otra, ahora no le parece disparatado que no les contrataran ya que la calidad de su sesión no fue ni mucho menos extraordinaria. Lennon siempre se mantuvo enojado y rencoroso con Decca, y Harrison, paradójicamente, los ayudó y aconsejó contratar a The Rolling Stones, previniendo así que el sello cometiera un error de tal calibre dos veces. Brian Epstein por su parte no hizo caso a Decca y siguió trabajando con The Beatles para que seis meses después lograran otra audición, en este caso con Parlophone Records, una subsidiaria de EMI, con el resultado que todos sabemos. Los temas tocados no variaron mucho respecto a los que presentaron a Decca, pero no se olvidaron de “Love Me Do”, “P.S. I Love You” y “Ask Me Why”, que formarían parte de su álbum debut de 1963, “Please Please Me”. Allí conocieron a otro hombre que sería clave en su camino, George Martin, quien a la postre produciría toda su discografía excepto su último álbum, “Let It Be”, siendo Phil Spector el encargado de hacerlo. Fue él también quien desaprobó la presencia de Pete Best en el grupo, aunque la llegada de Ringo fue cosa de los propios Beatles. Si bien también han circulado varias teorías al respecto de esto, McCartney explicó que su amistad no podía comprometer su carrera profesional y en definitiva, su forma de vida. Martin supo ver lo que en Decca no hicieron, y aunque la calidad de su música aún estaba lejos de lo que podían esperar de ellos, había potencial, su sonido podía pulirse. Y así comenzó a trabajar con ellos para que poco tiempo después se convirtieran en un fenómeno de masas nacional y posteriormente mundial. Aun teniendo a los Rolling Stones, seguramente Dick Rowe, Mike Smith y toda la casa discográfica Decca estuvieron un buen tiempo dándose de cabezazos contra las paredes por dejar pasar la oportunidad de tener a unos Beatles que tampoco podemos saber si se hubieran convertido en lo que fueron sin George Martin quien, dado su peso en la trayectoria de la banda, se disputa con Epstein el título de ‘El Quinto Beatle’. Este disco único en edición muy limitada recoge todas estas grabaciones. Documento histórico.  El disco está completamente nuevo!. CARA 1: 1. Like Dreamers Do  2. Money  3. Till There Was You  4. Sheik Of Araby  5. To Know Her Is To Love Her  6. Take Good Care Of My Baby  7. Memphis  8. Sure To Fall  CARA 2: 1. Hello Little Girl  2. Three Cool Cats  3. Crying, Waiting, Hoping  4. Love Of The Loved  5. September In The Rain  6. Bésame Mucho  7. Searchin'
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Who are the young boy and girl that appear in Miss Dodson's house and what are they looking for? Why do the boys at Harry's boarding school think he's crazy and why does a mysterious priest come to visit him? Who is the girl who haunts Sarah's new house and want to take control of her? Find the answers to these questions in this ghostly collection. Burlington Books. Uk. Año 2009.
15 €
Ver producto
España (Todas las ciudades)
A Robin Hood story set in the Sahara -- adventure and high-speed chases in a dry, hot climate! In a country rife with terrorism and corruption, there is one thief, a young thief, known as "The Chameleon," who isn't out for his own gain. Determined to teach the corrupt authorities a lesson, The Chameleon and his gang trick the rich and give back to the poor. The corrupt police decide to take out The Chameleon once and for all and set up the kidnap of the British Ambassador's teenage children, framing The Chameleon. When The Chameleon gets wind of this plot, he kidnaps the British
15 €
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Take two, Third Time Lucky, "Mia's love life is a disaster-- and being heir to the throne of Genovia sure doesn't help. Because while Mia's finally got herself a boyfriend, he's SO not the right guy. The one she really wants is Michael, but he's not available now he's going out with Judith, who clones fruit flies. Would Michael ever prefer Mia to the fruit fly girl? As if!"--Back cover.. Macmillan Children's. UK. Año 2002.
25 €
Ver producto
Girona (Girona)
CANNONBALL ADDERLEY: CANNONBALL AND EIGHT GIANTS [ESP 1974] LPx2 CANNONBALL ADDERLEY: CANNONBALL AND EIGHT GIANTS [ESP 1974] LPx2 Cannonball Adderley   "Cannonball And Eight Giants"  LPx2 (Milestone)   1974  made in Spain cat. num.  MM.40-068/69 S #jazz previously released as "Portait Of Cannonball" and "Things Are Getting Better" on Riverside label. A Little Taste 4:34 Straight Life 5:30 Minority (Take 2) 7:24 Minority (Take 3) 7:05 Nardis 5:30 Blue Funk 5:30 People Will Say We're In Love 9:38 Blues Oriental 4:55 A Few Previously Unissued Words From Cannonball And Then... 0:47 Things Are Getting Better 7:09 Serves Me Right 4:44 Groovin' High 5:17 The Sidewalks Of New York 6:56 Sounds For Sid 6:24 Just One Of Those Things 6:44   "Portait Of Cannonball"   This fine Riverside debut by  Adderley  was cut just a few months after the alto saxophonist had contributed to  Miles Davis ' stellar  Milestones  release. Joining  Adderley  for the six tracks here are fellow  Davis  alumni  Philly Joe Jones  on drums and  Bill Evans  on piano. These three are augmented by the wonderful and often-underrated  Blue Mitchell  on trumpet and the equally illustrious  Sam Jones  on bass. Everyone is in top form on a varied set that takes in two  Adderley  originals (the fine ballad "Straight Life" and "A Little Taste"), a classic  Gigi Gryce  number ("Minority"), and  Miles ' oft-covered "Nardis." Filling out the program, we have a rare  Sam Jones -penned cut, "Blue Funk," and a lone standard in the  Rogers & Hammerstein  chestnut from Oklahoma, "People Will Say We're in Love." One of the highlights from  Adderley 's hard bop prime. "Things Are Getting Better" This title provides ample evidence why alto  Cannonball Adderley  is considered one of the masters of his craft. Here he joins forces with  Modern Jazz Quartet  co-founder  Milt Jackson  on vibes to create a variety of sonic atmospheres. They are backed by the all-star ensemble of  Wynton Kelly  on piano,  Percy Heath  on bass, and the one and only  Art Blakey  on drums. The moody "Blues Oriental" opens the set with  Jackson  immediately diving in with his trademark fluid runs and shimmering intonation.  Adderley  counters with a light and lively line that weaves between the rhythm section. The optimistic "Things Are Getting Better" is a good-natured romp as the co-leads trade and cajole each other into some downright rollicking exchanges. This directly contrasts with the sultry "Serves Me Right," which allows the combo members to demonstrate their collective musical malleability. The interaction between  Adderley  and  Jackson  sparkles as they entwine their respective playing with an uncanny singularity of spirit. The cover of  Dizzy Gillespie 's "Groovin' High" contains another spirited performance with some thoroughly engaging improvisation, especially during  Adderley 's voracious solos. "Sidewalks of New York" bops freely as  Jackson  unleashes some sublime licks against a hearty and equally boisterous sax.  Adderley 's "Sounds for Sid" demonstrates his uncanny ability to swing with a strong R&B vibe. With drop-dead timing and profound instrumental chops, this cut is undoubtedly one of the best from  Adderley 's earliest canon. The album concludes with a jumping reading of  Cole Porter 's "Just One of Those Things." While  Wynton Kelly  has been uniformly solid, his interjections stand out here as he bridges and undergirds the two as they banter with flair and aplomb. This set can be recommended without hesitation to all manner of jazz enthusiast, as it quite literally offers something for every taste. [Some reissues include two bonus tracks supplementing the original seven-song running order, alternate takes of "Serves Me Right" and "Sidewalks of New York."]
Ver producto
Madrid (Madrid)
Bobby Vee: The Essential & Collectable (2 CD) 50 temas remasterizados Bobby Vee: The Essential & Collectable (2 CD) 50 temas remasterizados Bobby Vee: The Essential & Collectable. Doble CD que abarca, en un total de 50 temas remasterizados, los 40 años de carrera del artista. Se incluyen todos sus éxitos, una selección de temas de sus álbumes, y diversas rarezas y temas inéditos. EMI/Liberty, 1998. Este doble CD se entrega completo en su caja. Libreto desplegable profusamente ilustrado de 16 páginas con extensas notas del propio Bobby Vee (en inglés). Estado de los discos: CD1, excelente (presenta mínimas señales bajo ciertos ángulos de luz, sin afectar en absoluto a la calidad de sonido); CD2, excelente. El libreto y la carátula están completos y su apariencia es impoluta. Envío gratuito a península. Consulta los demás artículos que tengo a la venta. Tracklist: CD1 1-1 Suzie Baby 1-2 Devil Or Angel 1-3 Mr Blue 1-4 Rubber Ball 1-5 More Than I Can Say 1-6 Rockin' Robin 1-7 Now There's Only Me 1-8 How Many Tears 1-9 Take Good Care Of My Baby 1-10 Run To Him 1-11 All You've Got To Do Is Touch Me 1-12 The Idol 1-13 Please Don't Ask About Barbara 1-14 That's The Way I'll Come To You 1-15 My Golden Chance 1-16 Sharing You 1-17 It Might As Well Rain Until September 1-18 The Opposite 1-19 It Couldn't Happen To A Nicer Guy 1-20 A Forever Kind Of Love 1-21 Don't Ever Take Her For Granted 1-22 Punish Her 1-23 The Night Has A Thousand Eyes 1-24 One Boy Too Late 1-25 Don't Breath A Word CD2 2-1 On The Street Where We Grew Up 2-2 His Shadow 2-3 This Is Your Day 2-4 Bobby Tomorrow 2-5 Three On A Date 2-6 A Letter From Betty 2-7 Be True To Yourself 2-8 Willingly 2-9 Never Love A Robin 2-10 Hickory, Dick And Doc 2-11 How To Make A Farewell 2-12 Where Is She 2-13 Every Little Bit Hurts 2-14 Cross My Heart 2-15 Keep On Trying 2-16 Run Like The Devil 2-17 Butterfly 2-18 Come Back When You Grow Up 2-19 Beautiful People 2-20 Maybe Just Today 2-21 My Girl / Hey Girl 2-22 Lets Call It A Day Girl 2-23 No Obligations 2-24 So Much Love 2-25 Well All Right
Ver producto
Girona (Girona)
Blackberry Smoke – Stoned -LP- Blackberry Smoke – Stoned -LP-   More images Blackberry Smoke  – Stoned Label: 3 Legged Records  – 3LG15LP Format: Vinyl, LP,  Transparent red w/black smoke Country: US Released: Nov 26, 2021 Genre: Rock Style: Classic Rock,  Southern Rock Tracklist Hide Credits A1   All Down The Line A2   Sway A3   Can’t You Hear Me Knockin’ B1   Tumbling Dice B2   Just My Imagination (Running Away With Me) Songwriter –  Barrett Strong,  Norman Whitfield Songwriter –  Barrett Strong,  Norman Whitfield B3   I Got The Blues B4   Street Fighting Man   Companies, etc. Marketed By  –  Thirty Tigers Marketed By  –  The Orchard Distributed By  –  Thirty Tigers Distributed By  –  The Orchard Recorded At  –  Welcome To 1979 Phonographic Copyright ℗  –  3 Legged Records Copyright ©  –  3 Legged Records Credits Cover [Front]  –  Phil Guy Engineer  –  Jeremy Bernstein (5) Engineer [Assistant]  –  Nick Molino Layout, Design  –  Perry Shall Mastered By  –  Margaret Luthar Songwriter  –  Keith Richards,  Mick Jagger Notes Record Store Day Black Friday release Limited to 2500 copies Pressed On Red Vinyl With Black Smoke "This album was recorded, mixed and mastered live to a vinyl master in one take on the evening of November 6, 2020 at Welcome to 1979. There were no overdubs, edits, punch-ins, remixes or remastering. This type of recording is very rare due to the technical and creative difficulty associated with recording live to a vinyl master. Once the recording has started it cannot stop until the end of the side. You are hearing one complete take per side of the record, which is no easy feat for all involved. Enjoy!" Barcode and Other Identifiers Barcode (Scanned): 793888432505 Barcode (Text): 7 93888 43250 5 Matrix / Runout (Label - Side A/B): 3LP15LP Matrix / Runout (Runout - Side A): 3LG15LP 1979 2020-A2 ML201106 Welcome to 1979 Matrix / Runout (Runout - Side A): 3LG15LP 1979 2020-B2 ML201106 Welcome to 1979      
Ver producto

Anuncios clasificados - compra y vende gratis en España | CLASF - copyright ©2024 www.clasf.es.

MONDIGITAL SLU propietario de www.clasf.es declara que en calidad de Afiliado de Amazon, obtiene ingresos por las compras adscritas que cumplen los requisitos aplicables y por ello aparecen enlaces dentro del site que llevan al usuario hacia fichas de producto de Amazon.es