It service manager
Listado top ventas it service manager
España (Todas las ciudades)
¿Tienes experiencia como IT Service Desk Technician with English ? ¿Te gustaría poder incorporarte a una empresa estable y poder desarrollarte profesionalmente? ¡Ésta es tu oferta! Seleccionamos un/a IT Service Desk Technician with English para importante empresa ubicada en Málaga. Funciones: -Atención a usuarios de TI a través de canales telefónico, correo y web. -Resolución de incidencias y peticiones de? usuarios -Colaboración en problemas y cambios utilizando herramientas ITSM de registro, prioriza...
Ver producto
España (Todas las ciudades)
¿Te gustaría trabajar en una gran multinacional electrónica dedicada al desarrollo de sistemas de información y servicios? ¿Tienes experiencia como Service Desk y estás buscando nuevos retos profesionales? Si la respuesta a todo es SÍ, te estamos buscando- Desde Adecco estamos en búsqueda de un/a IT Service Desk con amplia experiencia para incorporarse al departamento de IT en una de nuestras empresas clientes de mayor relevancia en la zona norte de Madrid (Chamartín). Se requiere: - 3 años de experienc...
Ver producto
España (Todas las ciudades)
¿Disfrutas con el área de servicio? ¿Sientes pasión por el sector de recursos humanos? ¿Te gustaría poder optimizar nuestros servicios de consultoría y headhunting, en concreto nuestros proyectos de MRX? Nos dedicamos a vender proyectos profesionales a candidatos y presentar perfiles a nuestros clientes. Creemos que las personas son mayor activo y valor diferencial de una empresa. Buscamos un/a Service Manager especializados en el sector de consultoría y RRHH en Madrid. Si tienes experiencia en el á...
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Buscas una nueva oportunidad laboral dentro del área logística? ¿Te gustaría formar parte de una importante empresa enfocada en la distribución de las principales marcas de materiales y equipos de rotulación, impresión digital, rotulación de vehículos, protección de pinturas, producción gráfica, decoración de interiores e impresión textil, puntera en su sector? ¡Esta es tu oportunidad! Desde Adecco buscamos a un Costumer Service Manager, cuya misión principal será garantizar un servicio de alta calida...
Ver producto
España (Todas las ciudades)
¿Buscas un proyecto estable que te proporcione desarrollo profesional dentro de una gran empresa de ámbito internacional? Si tienes formación en el área de IT, hablas muy bien inglés y experiencia en atención a usuarios, esta oportunidad puede interesarte. La empresa te va a proporcionar formación continua e irás asumiendo mayor responsabilidad teniendo la posibilidad de optar a otro tipo de posiciones dentro de la empresa. Se requiere: - Resolución de incidencias de aplicaciones - Detección de pequeñ...
Ver producto
España (Todas las ciudades)
En Adecco estamos buscando incorporar un/a Program Manager. Será responsable de la entrega exitosa de programas y proyectos relacionados con BI / MDM, en estrecha colaboración con socios comerciales, miembros del equipo y diversas funciones de TI. Desarrollará y administrará los cronogramas del proyecto, mantendrá y presentará el estado del programa, identificará los riesgos y los comunicará claramente a las partes interesadas del proyecto, definirá estrategias de resolución de problemas y mitigación...
Ver producto
España (Todas las ciudades)
¿Te encuentras buscando empleo de forma estable? ¿Tienes experiencia gestionando instalaciones?Desde Adecco Outsourcing, empresa comprometida con la igualdad perteneciente a The Adecco Group y especializada en la externalización de servicios cuyo valor añadido son los Recursos Humanos, precisamos incorporar un/a Facilty Service Manager para una importante empresa ubicada en Sarrià (Barcelona).Por el horario, no te preocupes. Trabajarás de 09:00 a 19:00 de Lunes a Jueves y los Viernes de 09:00 a 15:00 por...
Ver producto
España (Todas las ciudades)
ref. INS-EM-28702365 Desde we bring estamos ayudando a una empresa tecnológica e internacional del sector industrial a potenciar su equipo de it para gestionar y dirigir nuevos desarrollos tecnológicos que faciliten y mejoren el día a día de las personas que forman parte de la compañía. buscan a un/a responsable it / it manager que se encargue de liderar este departamento, gestionando un equipo de 3 personas y llevando el control económico y operativo del área. si quieres saber más, puedes inscribirte a través de nuestra página web o directamente a través de este link: https://webring.kenjo.io/it-manager-210209 si te apasiona la tecnología, te gusta aprender cosas nuevas todos los días y quieres formar parte de un proyecto dinámico en el que podrás conocer de primera mano el funcionamiento interno de la empresa, ¡esta es la oferta que estabas buscando! ¿qué te ofrecemos? - crearás y gestionarás grandes proyectos estratégicos para la compañía en ámbitos como la ciberseguridad o la industria 4.0. - formarás parte de una empresa internacional donde tendrás la posibilidad de desarrollar tu carrera profesional. - liderarás un equipo técnico, profesional y cercano. - accederás a formación dentro y fuera de la empresa. - retribución atractiva en base a experiencia como responsable del departamento it / it manager: - ingeniería informática o de telecomunicaciones. - más de 5 años de experiencia como responsable en el área it en empresas del sector industrial y experto en infraestructuras. - conocimiento en gestión de base de datos y ciberseguridad. - nivel alto de inglés (mínimo b2) ya que la comunicación diaria será en este idioma. Salario: A negociar
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Are you looking for a new challenge in one of the top IT companies in the world? If you speak Swedish, this vacancy would truly be worth reading about! Do not hesitate Mission: You will be joining an international team located in Barcelona. Help our customers all around the world. You will provide customers with super assistance in designing practical solutions to IT problems. Do not worry you will be trained to do that! What is this all about! Answering and supporting queries via tools, phone, and email...
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Are you looking for a new challenge in one of the top IT companies in the world? If you speak German, this vacancy would truly be worth reading about! Do not hesitate Mission: You will be joining an international team located in Barcelona. Help our customers all around the world. You will provide customers with super assistance in designing practical solutions to IT problems. Do not worry you will be trained to do that! What is this all about! Answering and supporting queries via tools, phone, and email....
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Are you a native or C2 level POLISH speaker? Are you looking for a diverse atmosphere to work in? If so, then youhave found theright position! In Adecco, We are looking for a passionate and proactive person, who will give high-quality technical support service withintheinternational sector in a multinational company with many opportunities for growth. This engineering and technology, has around 8,000 associates at 27 locations supporting national and international customersinmore than 40 languages. Key...
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Are you a native or C2 level FRENCH speaker? Are you looking for a diverse atmosphere to work in? If so, then youhave foundthe right position! In Adecco, We are looking for a passionate and proactive person, who will give high-quality technical support service withintheinternational sector in a multinational company with many opportunities for growth.This engineering and technology, has around 8,000 associates at 27 locations supporting national and international customersinmore than 40 languages. Key f...
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Desde Grupo Adecco estamos buscando incorporar un/a Customer Service para una multinacional del sector de la agricultura y biotecnología, ubicada en Madrid capital. Responsabilidades - Ser el principal punto de contacto de la fuerza de ventas del área asignada para temas de customer services - Soporte al Customer Service Manager - Gestión de reclamaciones del área asignada, (Reliance, Claims coordinator) - Asegurar el cumplimiento de la Política Comercial y su adecuada documentación para cumplir con la...
Ver producto
La Palma del Condado (Huelva)
Operations assitant manager food and Beverage hotel hacienda de abajo Hotel Hacienda de Abajo Preferred Hotel´s in La Palma with one of best F&B teams fastest-growing events,all day dinning, A la Carte with 1Sol Repsol and amazing quality, We are producing a range of events from open-air cinema at historic place and gardens and we own immersive award-winning prices in our premises We have several exciting new projects on the horizon, making this the perfect time to join our team. We are looking for dynamic and driven Assistant Operations Manager who has previous relevant experience in the Hotel 5 stars or high end profile Restaurant Our core company ethos is to deliver a first rate customer experience across a hugely diverse programme and our main restaurants. If that sounds like something you could excel at, we'd love to hear from you! Responsibilities to include: To assist the Food and Beverage Director in monitoring the quality of the service and continually improving the quality of service offered to the public To assist the Operations in monitoring the quality of the service and continually improving the quality of service offered to the public Managing customer facing staff to deliver events and to ensure all our Front Of House staff are suitably trained Ensure that our Front Of House teams are suitably compliant with all applicable financial procedures Assist the Head of food and beverage in all Food & Beverage oriented activities across the hotel Management of all catering onsite activations. Development, maintenance and ownership of relationships with suppliers. Tour our front of house teams during our boiling point period of service to monitor and manage delivery of a 5* service, and to troubleshoot any issues. Assist the onsite team with stock control and place orders from approved supplier lists and ensuring bar is fully resourced Responsibility for all secondary spend in F&B category. Budget management and reporting Undertake product price reviews and source products at best price Monitor quality of service delivery and implement improvements as required. Ensure the Front of House element of the Company’s events is well-presented and operated to our usual high standards. Undertake any other duties and participate in activities commensurate with the nature and grading of this post or at the direction of the Food and Beverage Director Development, maintenance and ownership of relationships with suppliers. Tour our front of house teams during our live dates to monitor and manage delivery of a 5* service, and to troubleshoot any issues. Assist the onsite team with stock control and place orders from approved supplier lists and ensuring bar is fully resourced Responsibility for all secondary spend in F&B category. Budget management and reporting Undertake product and create price reviews and source products at best price in simphony Monitor quality of service delivery and implement improvements as required. Ensure the Front of House element of the Company’s events is well-presented and operated to our usual high standards. Undertake any other duties and participate in activities commensurate with the nature and grading of this post or at the direction of the Head of Operations. Expertise: A minimum of 3 years’ experience working in a customer focused environment Minimum 1 year experience managing staff Experience of working in a hospitality or restaurant with hign end style Proven ability to respond positively to a pressurised environment and a positive approach to solving Highly presentable with a pro-active approach to maintaining excellent customer service Full Driving licence holder Good IT skills in Excel, Word and Outlook Remuneration Package Salary: a per Santa Cruz tenerife Agreements. Employment Type: Permanent, Full Time with a 2 month probation period and regular appraisals
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Onedirect has gone from strength to strength since it was founded in 1999 in France, and now operates in Spain, Italy, Portugal, Germany, Holland and the UK. Onedirect is Europe´s No.1 supplier of professional telecoms equipment. Based in our office in Barcelona, you will be reporting to the Country manager and Sales Manager. The candidate must have experience in an admin and customer service role. Key responsibilities include, but are not limited to: Processing Web and Manual Orders Integration of we...
Ver producto
-
Siguiente →