Room at top
Listado top ventas room at top
León (León)
Joy Room – What's Your Number? / Late At Night UK,2017 Joy Room – What's Your Number? / Late At Night UK,2017
Ver producto
Madrid (Madrid)
RUNE GUSTAFSSON - RUNE AT THE TOP - LP RUNE GUSTAFSSON - RUNE AT THE TOP - LP
Ver producto
A Coruña (A Coruña)
1121- LIFE AT A TOP PEOPLES HEALTH FARM THE STYLE COUNCIL MAXI 12” P G DIS G UK 1121- LIFE AT A TOP PEOPLES HEALTH FARM THE STYLE COUNCIL MAXI 12” P G DIS G UK HACEMOS ENVIO A TODO EL MUNDO ENTRA EN NUESTRA TIENDA Y ENCONTRARÁS MILES DE ARTICULOS DE COLECCIONISMO MUSICAL Y VIDEOJUEGOS ENVIO NACIONAL REALIZAMOS ENVIOS COMBINADOS PARA AHORRAR PORTES WE SEND TO ALL THE WORLD ENTERS IN OUR STORE AND YOU WILL FIND THOUSANDS OF ITEMS OF MUSICAL COLLECTING AND VIDEO GAMES NATIONAL
Ver producto
Pontevedra (Pontevedra)
MAXI-SINGLE - The Style Council - Life At A Top Peoples Health Farm (12”) MAXI-SINGLE - The Style Council - Life At A Top Peoples Health Farm (12”) Todos nuestros discos están revisados y limpios. Incluyen funda interior para el vinilo y exterior para la portada.
Ver producto
Mieres-Asturias (Asturias)
JOHNNY RIVERS AT THE WHISKHY A GO GO LP USA 1966 PEPETO TOP JOHNNY RIVERS AT THE WHISKHY A GO GO LP USA 1966 PEPETO TOP MUY BUENO.CARTON USA.REEDICION ESTEREO LABEL IMPERIAL 12264 DE 1966.GRABADO EN DIRECTO CON JOE OSBORN (BAJO Y E.RUBIN EN BATERIA.GENIAL.
Ver producto
Sevilla (Sevilla)
Rolling stones - Lonely at the top Rolling stones - Lonely at the top Pictures - disc. KOK-5831-1
Ver producto
Sevilla (Sevilla)
THE BOOMTOWN RATS - BANANA REPUBLIC / MAN AT THE TOP (SINGLE ESPAÑOL, MERCURY 1980) THE BOOMTOWN RATS - BANANA REPUBLIC / MAN AT THE TOP (SINGLE ESPAÑOL, MERCURY 1980)
Ver producto
Madrid (Madrid)
Howlin' Wolf - Live And Cookin' At Alice's Revisited - CD Howlin' Wolf - Live And Cookin' At Alice's Revisited - CD Nuestra tienda: http://www.todocoleccion.net/killersdiscos_vendedorTC Por favor, consulte las ''formas de pago y envío'' antes de realizar su compra. Ahorre en los envíos agrupando pedidos o recogiendo su compra en nuestra tienda. 1 When I Laid Down I Was Troubled 2 I Didn't Know 3 Mean Mistreater 4 I Had A Dream 5 Call Me The Wolf 6 Don't Laugh At Me 7 Just Passing By 8 Sittin' On Top Of The World 9 The Big House 10 Mr. Airplane Man
Ver producto
Barcelona (Barcelona)
THE CURE - CONCERT (THE CURE LIVE) - ALBUM VINILO ORIGINAL PRIMERA EDICION POLYDOR 1984 THE CURE - CONCERT (THE CURE LIVE) - ALBUM VINILO ORIGINAL PRIMERA EDICION POLYDOR 1984 Concert es el primer álbum en vivo de la banda británica de rock, The Cure. La edición en cassette fue doble, ya que contenía el resto de caras B y se tituló Curiosity (Killing the Cat): Cure Anomalies 1977–1984. El disco es el resultado de las grabaciones de los conciertos que dio la banda en el actual Hammersmith Apollo de Londres y en Oxford en mayo de 1984. La portada fue diseñada por el mismo Robert Smith, bajo el seudónimo de Toberr, con un fotograma de vídeo de una emisión de televisión en directo el 25 de agosto de 1984 durante el concierto que The Cure ofrecieron en el Barrowland Ballroom situado en Glasgow, Escocia y que tenía la intención de que ilustrase un disco pirata de la banda. Algunos de los temas que los Cure tocaron en los conciertos de mayo de 1984 en Oxford y Londres durante la gira promocional del álbum "The Top", se inmortalizarían en el primer directo oficial de la banda de Robert Smith. Así, de lo poco que se podía salvar del mediocre y antes mencionado "The top", se incluyeron " Shake dog shake " y " Give me it ". También, una revisión más acorde con su estilo del hit discotequero " The walk ". Del oscuro y taciturno "Pornography" dejarían patente una intensidad épica con " One hundred years " y " The hanging garden ". Del tétrico y tormentoso "Faith" se incluiría la menos tenebrosa, esa fantástica " Primary ". Además, la inclusión de " Charlotte sometimes " permitió conocer más ampliamente una de las rarezas inéditas publicadas en formato single de The Cure. Del frío y experimental "Seventeen seconds" se recogería " A forest " en una psicodélica versión que se convertiría a posteriori en la joya del siniestro afterpunk. Finalmente, para cerrar este álbum " 10:15 Saturday night " y " Killing an arab ", los dos temas de su primer single con aquel primerizo powerpop característico. En definitiva, en "Concert - The Cure Live" se recogían las mayores virtudes del primer y más interesante período de una de las bandas más exitosas de la década de los 80. Listado de canciones: 1. «Shake Dog Shake» 4:14 2. «Primary» 3:29 3. «Charlotte Sometimes» 4:06 4. «The Hanging Garden» 4:05 5. «Give Me It» 2:49 6. «The Walk» 3:31 7. «One Hundred Years» 6:48 8. «A Forest» 6:46 9. «10:15 Saturday Night» 3:44 10. «Killing an Arab» 2:51 In 1984, the Cure released The Top, a generally psychedelic album on which Smith played all the instruments except the drums—played by Andy Anderson—and the saxophone—played by returnee Porl Thompson. The album was a Top 10 hit in the UK, and was their first studio album to break the Billboard 200 in the US, reaching number 180. Melody Maker praised the album as "psychedelia that can't be dated", while pondering, "I've yet to meet anyone who can tell me why the Cure are having hits now of all times." The Cure then embarked on their worldwide Top Tour with Thompson, Anderson and producer-turned-bassist Phil Thornalley on board. Released in late 1984, The Cure's first live album, Concert consisted of performances from this tour. Near the tour's end, Anderson was fired for destroying a hotel room and was replaced by Boris Williams. Thornalley also left because of the stress of touring. However, the bassist slot was not vacant long, for a Cure roadie named Gary Biddles had brokered a reunion between Smith and former bassist Simon Gallup, who had been playing in the band Fools Dance. Soon after reconciling, Smith asked Gallup to rejoin the band. Concert: The Cure Live is the first live album of English rock band The Cure. It was recorded in 1984 at the Hammersmith Odeon in London and in Oxford. Its cassette tape edition featured on the B-side a twin album of anomalies, titled Curiosity (Killing the Cat): Cure Anomalies 1977–1984.
Ver producto
Barcelona (Barcelona)
FISCHER Z - GOING RED FOR A SALAD (THE UA YEARS) VINILO ORIGINAL PRIMERA EDICION EMI ENGLAND 1990 FISCHER Z - GOING RED FOR A SALAD (THE UA YEARS) VINILO ORIGINAL PRIMERA EDICION EMI ENGLAND 1990 En una época en la que muchas bandas resultaban inclasificables, Fischer Z destaca por su particular estilo a medio camino entre el Punk, el Reggae y la New Wave. En Inglaterra se les comparó rápidamente con Talking Heads, pero fue en Alemania y Austria donde este grupo causó furor más que en su tierra natal. Hablar de Fischer Z es hablar, en cierto modo, de su líder y fundador John Watts, un músico intelectual y enigmático que supo combinar melodías pegadizas con letras de marcado carácter psicológico, social y político. El grupo lo forma en 1976 junto a su compañero de estudios Steve Skolnik. Completarían la banda el bajista David Graham y el batería Steve Liddle. Era una época en la que el punk arrasaba con todo en Inglaterra y sin embargo Fischer Z ofrecían algo más. Primero porque John Watts era un tipo muy culto y muy preocupado por los problemas sociales del momento. El estilo de Fischer Z fue rápidamente comparado como decíamos con Talking Heads o The Police. En 1979 lanzaron su primer disco “Word Salad”, que incluía temas como el que acabamos de oír, y lograron una actuación en directo para el mítico programa musical británico “Top of the Pops”. Esta actuación resulta un desastre y perjudica a las ventas del disco. En 1980 llegará “ So Long ”, probablemente su canción más conocida gracias a la cual todavía conservan cierta fama. A mediados de ese mismo año Skolnik, el teclista, abandona el grupo y éste queda reducido a un trío en el Watts plasta definitivamente todas sus obsesiones. Aquí llegaría su disco más destacado “Red Skies Over Paradise”, un trabajo cuya inspiración reside en la guerra fría y la amenaza nuclear. Otro tema impresionante de este gran disco es “ Berlin ”. Llegados a 1990, su antigua compañía de discos la EMI Electrola Records lanza al mercado un disco recopilatorio bajo el titulo de Going red for a salad (The UA years). Este disco recopilatorio venia a recoger los mayores éxitos de la banda a lo largo de su paso por esta compañía de discos, destacando los mejores temas también de los primeros álbumes de John Watts. Dos años mas tarde de nuevo se vuelve a editar un nuevo disco de la banda bajo el titulo de Destination paradise. Con este trabajo la formación se consolido como una de las mejores de la época, ya que las temáticas de las letras hablaban de lo cotidiano, desde la guerra del golfo hasta canciones de amor en clave de humor. Tras este disco comienzan una nueva y extensa gira mundial, con la única intención de captar nuevo fans. Como mejores temas de estos discos vamos a destacar en primer lugar un tema antiguo llamado Wax dolls, y después los temas nuevos del otro disco titulados Destination paradise, y Will you be there?. Pistas: 1 – So Long 5:01 2 – Acrobats 2:42 3 – The Worker 3:35 4 – Wax Dolls 2:46 5 – Remember Russia 3:38 6 – Going Deaf For A Living 3:32 7 – Room Service 3:44 8 – Pretty Paracetamol 3:59 9 – Marliese 3:52 10 – You'll Never Find Brian Here 2:10 11 – Berlin 4:34 12 – Battalions Of Strangers 5:06 13 – Bathroom Scenario 3:50 14 – Wristcutters Lullaby 2:49 15 – Crazy Girl 4:27 16 – Limbo 2:15 Fischer-Z were a British rock band formed in 1976 by John Watts and Steve Skolnik at Brunel University. The original line-up consisted of Watts (vocals, guitar), Skolnik (keyboards), David Graham (bass) and Steve Liddle (drums). The band's name is pronounced "fɪʃə zɛd" (fisher zed), a pun on "fish's head" with the "h" dropped, as is usual in many British regional accents. The pun also relies on leaving the "r" unpronounced as in common British non-rhotic accents. Fischer-Z's first hit was "The Worker" from the album Word Salad which firmly established Watts' ability to convey worldly political issues in narrative songs against a background of quirky pop and reggae-influenced music. In an interview in Record Mirror in 1981, Watts put this down to the remix of the song from the album version, which put the emphasis on the keyboards rather than his guitar. Skolnik departed after their second album Going Deaf for a Living, leaving Watts to take over keyboards. Watts' lyrics draw heavily on his experiences of studying clinical psychology and as a mental health care worker. Several songs on their third album Red Skies Over Paradise in 1981, such as "Berlin" and "Red Skies Over Paradise" were about the Cold War and the song "Cruise Missiles" was about the nuclear arms race and the mutual threat of the superpowers with nuclear war. Fischer-Z were more popular in mainland Europe than their native UK, especially in Germany, Belgium, The Netherlands, and Portugal (two top 10 hits and a No. 3 album). Fischer-Z were also successful in Australia, where they achieved two Top 20 hits with "So Long" from the album Going Deaf for a Living and "The Perfect Day" from Reveal.[2] After the album Red Skies over Paradise Watts dissolved the band in mid-1981, deciding his art could not evolve within a band context.
Ver producto
España (Todas las ciudades)
El Mezclador digital profesional T2208 combina lo mejor de lo que una pantalla táctil LCD puede ofrecer: un mezclador digital y una interfaz familiar e intuitiva para funciones donde se requiere velocidad y precisión... para aquellos casos en VIVO en los que nada es mejor que alcanzar un fader real o una perilla. Con su potente motor DSP digital, la aplicación de software fácil de navegar y el control práctico sin concesiones, T2208 ofrece una solución completa integrada de software / hardware para aplicaciones de mezcla EN VIVO del mundo real. Características principales: Consola digital de 22 entradas y 12 buses 16 preamplificadores de micrófono premium 2 entradas de nivel de línea 8 salidas auxiliares y 2 envíos internos Interfaz de grabación / reproducción USB de 2 pistas Fader motorizado de 100 mm Pantalla táctil LCD de 7 " 32 canales DSP, cada uno con: puerta, compresor, ecualizador paramétrico de 4 bandas 2 efectos digitales Ecualizador gráfico de 31 bandas en cada salida Retardo de tiempo de hasta 300 ms en todas las salidas 6 grupos de faders DCA Control remoto de la aplicación iPad Expansión para módulos opcionales: módulo de grabación de audio USB multipista de 32 canales, módulo Dante Especificaciones técnicas: TP T2208 Microphone input Electronically balanced Frequency Response to direct Output 20Hz-20KHz at 0dBu ±1.5dB Distortion (THD&N) to Main Output SNR (Signal to Noise Ratio) 104dB Maximum Input Level +22dBu Phantom Power (+/-3V) +48VDC Line inputs Unbalanced Frequency Response to direct Output 20Hz-20KHz at 0dBu ±1.5dB Distortion (THD&N) to Main Output Gain -15dBu ~ +35dBu Maximum Input Level (Gain at OdBu) +20dBu 17-18/19-20 stereo inputs Balanced (2 stereo pair) Frequency Response to Main Output 20Hz~20KHz at +4dBu ±1.5dB Distortion (THD&N) to Main Output Gain -8 to +10dBu Maximum Input Level +22dBu Tape L/R input/USB 20Hz-20KHz at +4dBu Frequency Response to Main Output 20Hz-20KHz at +4dBu ±1.5dB Distortion (THD&N) to Main Output Gain -8 to + 10dBu Maximum Input Level +22dBu Main Outputs Maximum Output Level +20dBu AUX1-8 Outputs Maximum Output Level +20dBu Control Room Outputs Maximum Output Level +20dBu System Crosstalk Input to Output (at +4dBu 1 KHz) -87dBu Adjacent Channels (at +4dBu 1 KHz) -86dBu Noise (Bus noise) -90dBu Noise Gate Threshold Range -84dBu - 0dB Attack time 0.5mS ~ 200mS Release time 5mS ~ 2S Compressor Threshold Range -30dBu -+20dB Attack time 10mS ~ 150mS Release time 10mS-1S Ratio 1:1 to 24:1 Gain OdBu - +24dB EQ Low (LowPass or LowShelf) 21Hz~19.2KHz ±24dB Low Mid 21Hz~19.2KHz ±24dB High Mid 21Hz~19.2KHz ±24dB High (HighPass or HighShelf) 21Hz~19.2KHz ±24dB Digital Audio ADC Dynamic Range 114dB DAC Dynamic Range 114dB Internal Processor 32-bit, floating point ADC, DAC bit depth 24bit Impedances Microphone input 1.4K Ohm Channel lsert return 2.5K Ohm All other inputs 10K Ohm or greater Tape out 1K Ohm All other output 120 Ohms Operating free-air temperature range 0ºC~40ºC Storage temperature range -20ºC~60ºC
687,28 €
Ver producto
Madrid (Madrid)
PINK FLOYD: TOTAL ECLIPSE A RETROSPECTIVE 1967-1993 - BOX SET 4 CD + LIBRETO *PERFECTO ESTADO* PINK FLOYD: TOTAL ECLIPSE A RETROSPECTIVE 1967-1993 - BOX SET 4 CD + LIBRETO *PERFECTO ESTADO* Estuche de 4 Cds con libreto integrado de 36 paginas repleto de imagenes en color y b&n del grupo. MUY BUEN ESTADO Gastos de envio Certificado para este articulo: 5 Euros compres la cantidad de CDs que compres POR FAVOR, si algo no le convence NO COMPRE Disc One: 01. Lucy Leave (Sound Techniques Studios, London, UK. 1966)* 02. King Bee (Sound Techniques Studios, London, UK. 1966)* 03. Astronomy Domine (BBC Look of The Week, 5-4-1967)* 04. Interstellar Overdrive (UFO Club, London, UK. Circa 1966)* 05. Scarecrow (BBC Top Gear 9-30-1967) 06. The Gnome (BBC Top Gear 9-30-1967) 07. Matilda Mother (BBC Top Gear 9-30-1967) 08. Vegetable Man (Studio Outtake 1967) 09. Scream Thy Last Scream (Studio Outtake 1967) 10. Reaction In G (London, UK. 9-25-1967)* 11. Pow R Toc H (BBC Top Gear 12-19-1967) 12. Jugband Blues (BBC Top Gear 12-19-1967) 13. Julia Dream (BBC Top Gear 6-25-1968) 14. Let There Be More Light (BBC Top Gear 6-25-1968) 15. Murderistic Women (BBC Top Gear 6-25-1968)* 16. The Massed Gadgets of Hercules Part One (BBC Top Gear 6-25-1968) 17. The Massed Gadgets of Hercules Part Two (BBC Top Gear 6-25-1968) 18. Point Me At The Sky (BBC Top Gear 6-25-1968) 19. Baby Blue Shuffle In D Minor (BBC Top Gear 1-14-1969) 20. Main Theme From More (Paris, France 1-23-1970)* Disc Two: 01. The Embryo (BBC Top Gear 1-14-1969) 02. Green Is The Colour (Paris Theatre, London, UK. 9-16-1970) 03. Careful With That Axe, Eugene (Paris Theatre, London, UK. 9-16-1970) 04. The Narrow Way (BBC Top Gear 1-14-1969) 05. Biding My Time (Concertgebouw, Amsterdam, Netherlands 9-17-1969) 06. The Violence Sequence (Paris 1-23-1970) 07. If (Paris Theatre, London, UK. 9-16-1970) 08. Cymbaline (Pepperland, San rafael, Ca. USA 10-17-1970) 09. Atom Heart Mother (Pepperland, San rafael, Ca. USA 10-17-1970) 10. Fat Old Sun (Montreux, Switzerland 11-22-1970)* Disc Three: 01. Blues (Paris Theatre, London, UK. 10-31-1971) 02. Breathe (Rainbow Theatre, London, UK. 2-17-1972) 03. On The Run (Rainbow Theatre, London, UK. 2-17-1972) 04. The Great Gig In The Sky (Hollywood Bowl, Los Angeles, Ca. USA 9-22-1972) 05. Childhood's End (Palais Des Sports, St. Ouen, France 12-2-1972)* 06. Shine On You Crazy Diamond Parts 1 - 5 (Empire Pool, Wembley, London, UK. 11-14-1974) 07. Raving and Drooling (Nassau Coliseum, New York, USA 6-16-1975) 08. You've Gotta Be Crazy (Nassau Coliseum, New York, USA 6-16-1975) Disc Four: 01. Obscured By Clouds (Earls Court, London, UK. 5-19-1973)* 02. When You're In (Earls Court, London, UK. 5-19-1973)* 03. Echoes (Boston Gardens, Boston, Ma. USA 6-18-1975) 04. Pigs (Three Different Ones) (Oakland Coliseum, Oakland, Ca. USA 5-9-1977)* 05. Comfortably Numb (David Gilmour Home Demo 1978) 06. Money (Knebworth 6-30-1990)
Ver producto
Tarragona (Tarragona)
LP PINK FLOYD STUDIO ARCHIVES AND OTHER DREAMS EMI PATHE EU LP PINK FLOYD STUDIO ARCHIVES AND OTHER DREAMS EMI PATHE EU PORTADA Y VINILO EN BUEN ESTADO.ENVIO CERTIFICADO 5€. Tracklist A1 Breathe In The Air [Demo Version, 2-17-1970] A2 On The Run [Demo Version, 2-17-1970] A3 On The Run [Outtake Recording At Abbey Road Studios, London, 11-1972] A4 Time [[Demo Recording At Abbey Road Studios, London, 6-1972] B1 Money [Acoustic Demo, Recorded 1972] B2 Us & Them [Demo Recording At Abbey Road Studios, London, 6-1972] B3 Brain Damage / Eclipse [Demo Recording At Abbey Road Studios, London, 6-1972] B4 Embryo [Top Gear Session, 1-14-1970] B5 Point Me In The Sky [Top Gear Session, 6-25-1968]
Ver producto
Madrid (Madrid)
BLOOD, SWEAT & TEARS Edición Rara Limitada y Numerada 180G 45RPM 2LP Precintado BLOOD, SWEAT & TEARS Edición Rara Limitada y Numerada 180G 45RPM 2LP Precintado BLOOD, SWEAT & TEARS BLOOD, SWEAT & TEARS (Segundo Álbum) Edición Rara ORG (Original Recordings Group) 180g 2LP 45rpm Edición Ltd y Numerada DESCATALOGADO Nuevo y Precintado BLOOD, SWEAT & TEARS BLOOD, SWEAT & TEARS (Second Album) Rare ORG (Original Recordings Group) 180g 2LP 45rpm Numbered Limited Edition OUT OF PRINT New and Sealed DESCRIPCIÓN: US 2012 Original Recordings Group ORG 133 El segundo ábum de Blood, Sweat & Tears permaneció durante siete semanas en cabeza de las listas y de él se sacaron cinco Top singles consecutivos. Vendió según la RIAA más de cuatro millones de copias solamente en Estados Unidos. En Canadá permaneció ocho semanas en el número 1 en la lista de álbums nacional RPM. • Doble carpeta de lujo numerada. • Vinilo Audiofilo de 180g a 45rpm (2LP) • Presionado en RTI • Masterizado por Bernie Grundman a partir de las Cintas Maestras Análogas Originales. • Nuevo y Precintado de fábrica. DESCRIPTION: US 2012 Original Recordings Group ORG 133 Rising to the top of the U.S. charts for seven weeks and yielding three successive Top 5 singles. It has been certified quadruple platinum by the RIAA with sales of more than four million copies in the U.S. In Canada, it stayed eight weeks at No. 1 on the RPM national album chart. • Numbered Deluxe Laminated Double Gatefold Jackets. • Audiophile 180g, 45rpm Vinyl (2LP). • Pressed at RTI. • Mastered by Bernie Grundman from the Original Analog Master Tapes. • New and Factory sealed. Musicians: Fred Lipsius, alto sax, piano Chuck Winfield, trumpet, flugelhorn Lew Soloff, trumpet, flugelhorn Jerry Hyman, trombone, recorder David Clayton-Thomas, lead vocals Dick Halligan, organ, piano, flute, trombone, vocals Steve Katz, guitar, harmonica, vocals Bobby Colomby, drums, percussion, vocals Jim Fielder, bass Track Listing: SIDE A 1. VARIATIONS ON A THEME BY ERIK SATIE 2. SMILING PHASES 3. SOMETIMES IN WINTER SIDE B 1. MORE AND MORE 2. AND WHEN I DIE 3. GOD BLESS THE CHILD SIDE C 1. SPINNING WHEEL 2. YOU'VE MADE ME SO VERY HAPPY SIDE D 1. BLUES - PART II 2. VARIATIONS ON A THEME BY ERIK SATIE ESTADO - CONDITION: Vinilo / Vinyl: M Cubierta / Cover: SS (Precintado /Factory Sealed)
Ver producto
Barcelona (Barcelona)
ABC - HOW TO BE A ZILLIONAIRE - VINILO ORIGINAL 1985 EDICION MERCURY POLYGRAM USA ABC - HOW TO BE A ZILLIONAIRE - VINILO ORIGINAL 1985 EDICION MERCURY POLYGRAM USA A finales de 1984, ABC, formados en ese momento solo por Fry y White, aumentados por varios músicos de sesión, publicaron (How to be a) Zillionaire,con otro marcado cambio de estilo, en este caso más orientado hacia los ritmos bailables y samples empleados a mediados de los 80. Tras la edición de este disco, el dúo se trasladó a Nueva York, donde se les añadieron David Yarritu y Eden (Fiona Russell-Powell) al grupo, sólo para los efectos visuales, sin tocar ningún instrumento ni cantar. A principios de 1985 se publicó el brillante y pegadizo single Be near me, que subió hasta el puesto 26 de las listas británicas. Debido al éxito del single, How to be a...millionaire! consiguió entrar en el Top 30 tanto en Reino Unido como en Estados Unidos. Be near me se publicó a finales de 1985 en Estados Unidos, convirtiéndose en el primer Top 10 del grupo en este país. A pesar de los éxitos regulares del grupo durante 1985, los siguientes singles, Vanity kills y Ocean blue, se estancaron en los charts. ABC fue una de las primeras bandas que utilizó la técnica del video scratching para algunos vídeos de How to be a... Zillionaire, como el de Be near me. Este hecho fue destacado en las noticias de la cadena musical MTV, aunque no hayan tenido excesiva repercusión popular por ello. Track listing: All songs written and composed by Martin Fry and Mark White. Side one 1. "Fear of the World" 3:50 2. "Be Near Me" 3:37 3. "Vanity Kills" 3:28 4. "Ocean Blue" 3:36 5. "15 Storey Halo" 5:36 Side two 1. "A to Z" 2:49 2. "(How to Be A) Millionaire" 3:34 3. "Tower of London" 3:36 4. "So Hip It Hurts" 4:17 5. "Between You and Me" 3:16 How to Be a...Zillionaire! is an album by the band ABC. It was released in the autumn of 1985. Four singles were released from this album, "(How to Be A) Millionaire " (UK: 49, US: 20), " Be Near Me " (UK singles chart: 26, US Billboard Hot 100: 9), " Vanity Kills " (UK: 74, US: 91), and the fourth was " Ocean Blue ", (UK: 54). The album peaked on the UK Albums Chart at 28 and on the Billboard 200 at 30. On the cover the album's title is in the foreground lit up like a spotlight against a tri-tone background on which various quotes of the album's lyrics can be seen. There is also a drop shadow behind the title. No dialogue at the start of the song " Vanity Kills ". Eden (see band line up in next section) does the harmony vocal on the song " Ocean Blue ". Guitars completely absent from Side Two/Tracks 6–10. No cursing from Eden in the song "A to Z". Four seconds of silence between "A to Z" and "(How to Be a) Millionaire". Eden performs the breakdown vocal and plays the instrumental solo in the song "(How to Be a) Millionaire".
Ver producto
-
Siguiente →